torsdag 8 april 2010

Sexy Shirt Stylé?




Dåtidens "Mode" inom Skateboard! Eller kanske 1969 års "Inne" grej i San Francisco´s Downhill backar (Eller subspekta nattklubbar med mycket mustascher & läder)? Ingen som helst anning men Skjortan är Fresh! Eller Njiäh...

Förövrigt har ryggen fått sig en släng av "Mild Ischias" som Doktorn själv kalla det efter en frekvent No Compley session i 40min häromdagen där det gick ut på att lära sig så många nya varianter som möjligt. Efter att ha bemästrat 5-6st nya onödiga men roliga trick började regnet falla ner & man fick söka skydd här i Småland.

Hoppade i duschen & PANG! Ryggen sa bara ADJÖ med stora bokstäver och nu sitter man & är mer Skatepepp än vanligt & med en strålande smärta från nedredelen av Ryggen ner mot benen! Suck...

Vila från Skateboard ett par dagar var viktigt samt utskriven Antiinflammatorisk (NSAID) medicin & vis del rörelse så som mindre promenader & hushållsgöra.

Så nu blir det att sitta & titta med Smärta & försöka få tiden & gå bästa möjliga!

Men det kunnde vara värre som sagt!

Ett Förhör med Länsman om något Skit eftersom dom både hade ringde min telefon & var väldigt nyfikna på allt möjligt onödigt samt vart & knackat dörr där Jag brukar vara belägen kommer ske om ett par dagar. Dom är så seriösa att dom åker från Närke till Småland bara för & prata! "Brådskande, Men inte Allvarligt" lät det. Skitsegt endå tycker Jag...

Men eftersom man inget har att dölja så hoppas vi att det går bra! Alla vet väl hur DOM är?!

Imorgon,Fredag var det tänkt att Jag & Obbe skulle ta en redig Skatesession i Växjö Betongpark men mina Rygg vill bara göra onödigt ont så chansen är inte stor att det blir av för min del iaf! Förjävla Synd måste Jag säga på engång!

Men hoppas att det blir bättre framöver så ska man ta tag i åkandet igen!

Nu på Söndag blir det Betongparken i Växjö vare sig man är bättre eller inte i ryggen! Hoppas bara vädret håller i sig & sedan är det bara att bita ihop!

Frågan Jag ställer Mig hela tiden när Jag är skadad är: Vad är värst? Den som inte kan åka Skateboard pga Skada eller den som väljer bort Skateboard ex för att den "inte orkar"?

Tycker nästan den som väljer bort det fast den kan åka hur mycket den vill gör ett fel imot vad den i självaverket älskar att göra? Förstår Ni poängen?

Jaja, Hittade iaf Skjortan på någons vind & kännde att det var tid att föreviga!
Nu blev inlägget lite "personligare" än vad Jag hade tänkt från början men vem fan bryr sig endå? Har inte mycket & göra så kan printa ned lite extra med tangenterna!

Ha det mycket bra, mycket bra Folket!

/B.S/