tisdag 23 februari 2010

Mera TvSpel!




Ja, Här är ett av många klassiska Skateboard spel.Det kom till Atari redan 1987 och släpptes i en Remake 2002 samt en uppföljare 1988 som fick något "sval" kritik, Det kallades för "Super Skateboardin".

Grafiken är SÅ BRA att jag tror jag vill spy i mitt egna knä (Igen!)! Men det är tanken som räknas! Det tror jag Spelföretaget tänkte också...Iofs var allt inte så jävla Tech som i dagens läge då...

*Obs! Tricket "Hippie-Jump aka Trötthets-Hoppet finns att skåda i spelet!*

Omslaget tar iaf priset för "Sötast Outfit" och får mig att tänka på ett par 90-tals Shorts man hade långt in på 2000-talet, s.k "SurfShorts", Dom inkluderat en Riddarfrilla, & saken var Making Biff!

Eftersom Vi på SITR är lite lata med att greja fram eget material (fast det finns så klart!) så slänger Vi ist upp lite allt möjligt skit vi gillar som har något med Skateboard att göra (tills Eget Material Dyker Upp!), För innerst inne är det Skateboard som är Röda Tråden i allt, Precis som siffran 3 för Mig!

Så nu vet Ni det Lurkers!

ADHDjö!

/B.S/