torsdag 6 maj 2010

Blocket Got It!


http://www.blocket.se/orebro/Skateboardramp_27170470.htm?ca=8&w=3

Dax & skrapa ihop lite pengar från Folk´s ev Bidrag/Löner så Vi kan montera
ihop denna skapelse i en Skog i Mordor trakterna nånstanns. Jag menar: Varför Inte?

Undra om Priset är förhandlingsbart? Priset Super ju folk upp på Krogen på 30 minuter eller går & köper en dum jävla Plasma eller WideScreen Tv för & sitter o tittar på Sopranos repriser i 33 år för att sedan vakna upp & tänka "Ja, Jag hade det rätt så skönt framför min Tv i dom här åren men nu är det dax & göra nåt nytt, Ja, Jag vet! Jag köper en ännu större Tv & en Blueray Spelare till nästa Lön kommer! Fan Vad Jag Är SMART!"

Sen blire Gamnacke i Soffan ytterligare 333 år till. En & en annan Krog-Runda också förmodligen. Pust & Suck!

Okej Maafaakaazz?

/B.S/