onsdag 20 oktober 2010

Vmo´s Tidningar Gillar Initiativet Till Inomhus Skate Lokal Stortfrågetecken ??


TidningsFotograf med Assistans



Lite Folks & en trasig Ramp typ


Efter gårdagens möte ang Skateboard i Vmo & efter vårat mailande ut till lokala tidningar så har det hänt mycket, kan man gott säga!

Vart väckt runt 09.30 då det var en dam vid namn Birgitta från tidningen "Värnamo Nyheter" som ville intervjuva Mig ang gårdagens inskick.

Skitkul! Frågan är bara vad som kommer med i artikeln av det som sas, själv var man något nyvaken & trötter, Aja, Vi hoppas på att Dom inte vrider & vänder allt för mycket på allt!

Hon ville även att Jag skulle ta mig ner till minirampen som står vid en skola här i Vmo för att ta foton till tidningen, Okej sa jag men jag vill att så många som möjligt kan delta på bilderna! Mycket bra sa Hon så nu kl 14.00 i rusk & regn ska man ta sig ner till böjen & bli fotad, Skateboarden ville Hon jättegärna att man skulle ta med dit men det känns något "corny" när det är riktigt dåligt väder ute men jaja, låt gå för denna gång så att säga.

Ringde runt till 2 andra tidningar & frågade om dom uppmärksammat brevet & det hade dom båda. Den ena tidningen ville "Avakta" med att göra en artikel medans den andra var jätte pepp men att dom hade mycket & göra dvs andra s.k "uppdrag" men om Vi själva kunnde ta några foton med digitalkamera ev bra mobilkamera & maila det senare idag så kunnde dom göra en telefon-inervjuv med Oss & så kommer artikeln upp redan ikväll på deras site.

Så det blir & ta med kameran ner så är saken Biff Alá Njiäh så att säga?!

Mycket Bra! MYCKET BRA! med andra ord.

Så Jag återkommer med bilder & annat jox lite senare idag.

Nu äre lite senare idag eller hur?! Lägger upp nån bild som jag tog där nere vid Rampen i hör&häpna: SNÖVÄDER & REGN! Usch & Fy! Aja, Skiten kom i år med så att säga, Inget & göra åt.

Har även som sagt lite annat som inte rör just detta projekt att uppdatera med men Vi ser när det blir av!

Ciao Bélla så länge!

/B.S/